Frågor dyker fortfarande upp...

Apropå Sagan om Ringenflmerna, så dök det ytterligare upp en fråga för mig. Efter alla dessa jätteslag, exempelvis det i den sista filmen, i Gondor då Saurons arméer skulle storma Minas Tirith;

Vem städar egentligen upp allt? Jag menar, det är ju tiotusentals döda människor och djur. Det kommer att ta en hel del tid att få bort alla. Kommer det fram en vaktmästare och säger;"vafan, det här får ni själva städa upp!" Eller drar han ärmen under näsan för att torka bort snor och sen sätta igång med att dra undan lik för lik och sucka frustrerat över olifanterna?

Och varför får jag hela tiden Scrubsvaktmästarens bild i huvudet när jag tänker på det?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du tänker, efter filminspelningen...eller? Ctrl+alt+delete på datorn tror jag de gjorde ;)

Postat av: BigB.

konstigt hörru :P
hahaha, ja eftersom det var påhittat alltihop så låter Ctrl-alt-del smidigt =)

2007-01-04 @ 18:13:45
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Anonym

Tja, pratar vi bara film så är det väl en vanlig radering...

... men man ku ju påandra sidan ställa frågan vem som städar ett slagfält.

2007-01-04 @ 19:00:20
Postat av: BigB.

Tja men då kan ju vaktis från Scrubs rycka in ;)

2007-01-04 @ 19:57:26
URL: http://brantings.blogg.se
Postat av: Tobbe

Jo, jag VET att det var datoranimerat, men ponera att det skulle hända på riktigt? Vem städar upp efter ett slagfält? Gör man som när man spelar skitgubbe - förloraren städar? =)

2007-01-04 @ 21:40:00
Postat av: BigB.

T: Jag tror inte den förlorande sidan städade eftersom de sögs ner i underjorden efter det sista slaget, men vid Minas Tirith så måste ju segrarna städat, alla andra var ju utplånade ;)
Intressanta tankar ändå

2007-01-05 @ 06:57:42
URL: http://brantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback