Operationstid!

Nu längtar man verkligen efter ledighet. Kom hem för en timme sen och har i stort sett bara legat på soffan och orkat som mest med att prata i telefon. Gick genom posten och ser man på - det tog inte så lång tid som man trodde från början.

Om några veckor ska operationen genomföras. På en måndag kl 07.00. Tack för den. Men det känns bra iallafall att äntligen få besked om när det blir av. Nu när det man vet att det närmar sig, så smyger det in en viss nervositet. Alla försäkrar sig om att det är en rutinoperation och så, men det är ändå jag som ska ligga under kniven. Sen är det här med narkos. Jag tar för givet att jag bir sövd. Eller jag ska komma kl 07.00 på en måndag, så det behövs ju nästan inte, men iallafall så vet jag av tidigare erfarenhet att jag blir så dålig efter narkostjack. Jag mår pyton i tre dygn. Undrar om det kan vara abstinens efter lite narkostjack?

Det är väl det jag inte gillar. Sen är jag väl inte förtjust i att bli skuren med en skalpell heller, men så länge jag är borta på narkostjack, så kan jag nog låta det passera.

Jaja, det blir nog bra det här....

Kommentarer
Postat av: BigB.

Det där sista lät nästan som du ligger under skalpellen en gång i månaden... "är inte så förtjust i..."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback