Jag bloggar - alltså vet du

Att blogga medför risker. Eller risker och risker. Det handlar nog mer om att konsekvenserna blir att folk vet mycket mer om mig än vad jag vet om folk.

En konversation kan låta så här....;

Hej!


Hej!


Hur är det?


Jo, det är bra. Kom nyss hem från...


Spanien! Ja jag läste det på din blogg. Kul! Skönt att komma hem, läste jag också.


Jo, det är det. Innan jag börjar jobba så ska jag...


Åka tll Turkiet! Läste det också. Vad roligt att du ska åka iväg med din flickvän.


Sådär kan det hålla på. Vissa historier kan också hålla i sig hur länge som helst. Som
semlaåsikten eller tågincidenten kan jag få höra om än idag. Men vafan. Det kan jag bjuda på. Bara ni också berättar lite vad för tokigt som händer er.

Kommentarer
Postat av: Anna Y

Du kan börja säja till ALLA att dom läser din blogg istället, än att fråga dig och svarar så fort du skulle besvara...enkel lösning!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback