Nu då?

Det är lite tomhetskänsla efter helgen. Man hade laddat för det här loppet i nästan ett halvår och det var, som tidigare sagts, så jäkla kul och jag kommer göra det igen. Brukar ju träna regelbundet, men det är mycket mer motiverande med träningen om man har ett konkret specifikt mål.

Så vad satsa på härnäst?

Maraton skulle vara kul, men det känns som att jag behöver träna upp kroppen för det. Det längsta jag har sprungit är en mil. Springa drygt fyra mil är ju en annan femma.

Satsa på klassikern har jag länge funderat på - men den känns som det måste spenderas en hel del ekonomi och tid för det. Så den får ligga i stå ett par år till.

Man skulle ju kunna ta ett av loppen inom klassikern, men jag drar hellre av alla loppen inom ett år. Tävlingen förlorar ju liksom sin mystik när man har gjort den för första gången.

Äh, jag får väl satsa på Grabbhalvan i maj..... Fem kilometer under 22 minuter!

Eller just det, det finns ju triathlon också.... Hmmm......

Kommentarer
Postat av: Sofia

nämen du ska ju satsa på ett tough mudder-lopp! ;)

Postat av: Tobbe

Vi arbetar inrikes först... =)

2011-10-10 @ 22:20:44
Postat av: M@rcus Richter

Gøteborgsvarvet? En vældig kul utmaning!

2011-10-11 @ 16:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback