Inte det bästa

Vissa dagar går till historien. Som den dagen jag började skolan. Första gången jag träffade min sambo. När mina barn kom till världen och dagen när pappa dog.

Vissa dagar går inte till historien. Som idag.

Crappy dag på jobbet och här hemma har jag satt upp två hyllor, en gardinstång och reparerat en trasig rullgardin. Därefter har jag funderat och övervägt fördelar och nackdelar med fast eller rörligt elvatal. Det är en djungel det där. Det lutar åt ett fast elavtal. Man vet vad man får och slipper obehagliga överraskningar under vinterhalvåret.

Jaja, man måste ju ha såna här dagar också......


Kommentarer
Postat av: Magdalena



Klart, man ska ha crappy dagar för att kunna mer uppskatta o njuta av de mer bra.iga dagarna :)

Men klart, det är inte så kul när man har crappy dagar!



Kul att du återvänt till blogglivet och det med besked!

jag är på gång i hjärnan att återkomma efter sommarens avbrott, det finns ju en del att berätta om skillnaden mellan Finland o Sverige ;)

ser dock inte fram emot dagens/kvällens fotbollsmöte!



Ha en skön helg!

2011-10-07 @ 11:18:27
Postat av: Cissi

du glömde knopparna =) Och sen med elen får det bli som det blir =) Lovar att inte skälla! Men du får köpa fler filtar till oss om vi måste frysa i vinter ; )

2011-10-07 @ 11:27:54
Postat av: Tobbe

Kul att höra från dig, Magda! Hoppas livet i Finland rullar på bra och att du trivs ypperligt där. Vad är det du inte ser fram emot? Blir väl bara roligt att klä ut sig i svenska färger och håna Jari Litmanen? =)



Knopparna var det också. Nu är det iaf bestämt vilket elavtal det blir och vi kollar med filtarna.... =)

2011-10-07 @ 12:08:28
Postat av: Magdalena



Kan säga att jag har i färskt minne efter hockey matchen, då är det inte så kul att besöka Finland eller möta alla här som älskade o påpeka detta för mig :)

Men fotbollen gick "smärtfritt", dock fick svenska klacken vara den grupp som hördes mest och som vinglade mest. :P

Så antingen vi förlorar o får höra eller vi vinner o får höra andra dåliga sidor ;)

2011-10-11 @ 17:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback