S-opp!

Lilljäntan suger åt sig massa ord och lär sig använda dem. Fast ibland blir det lite fel. Häromdagen kliver jag in i barnens rum. Då reser lilljäntan sig upp, höjer handen mot mig och skriker:

SNOPP!!

Jag: Va? Snopp?! Eller du menar stopp?


Lilljäntan: Ja, snopp!

Jag: Inte snopp, man säger stopp.


Lilljäntan: Pappa har snopp.


Jag: Ja, jag har snopp. Men om man vill stoppa någon så säger man stopp. St-e, st-e, sTopp.


Lilljäntan: Stttopp!


Jag: (Åh, tack för den salivduschen) Bra, nu sa du rätt..


Kommentarer
Postat av: Mitta

hahahahhahah!!!



Gud vad söt hon är!! :)



hoppas det är bra med dig.

Trevlig helg!



Kram

2010-10-01 @ 08:15:04
Postat av: Mormor

Duktig tjej :-))))))

2010-10-01 @ 16:31:13
Postat av: Branting

asg

Tur att hon sa det hemma o inte på ICA eller nåt ;)

Postat av: Addie

Gud vad jag skrattade och jag ler fortfarande. Varn är så härliga :0)

2010-10-09 @ 21:15:45
URL: http://addiswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback