Och nu är det dags för reklam!

Min sambo vill tjäna lite cash och bidra till hushållskassan - fast egentligen vill hon bara bränna pengar på en TILL symaskin.

Iallafall så återväckte hon ett brinnande intresse för att sy kläder och framför allt, eller enbart, barnkläder. Från att sy ihop plagg till våra kids till stenhård marknadsföring i form av att utnyttja våra barn som modeller på öppna förskolan. Det blev också så att hon startade en blogg för att exploatera våra barn med deras nya fina kläder för allmän beskådning.

Och det går bra. Beställningar rullar in och nuförtiden sitter jag alldeles ensam i soffan medan jag hör symaskinens surrande i köket. Och några tysta svordomar om tryckknappar.

Som oss alla människor som tjänar pengar så vill man ha mer, mer, mer!

Därför sitter min sambo bredvid mig och har sin hand redo att knipa min högra bröstvårta om jag inte gör reklam för hennes sida.

Och jag är ju rädd om min bröstvårta.....

www.kladertillminasma.blogg.se är adressen och säg gärna till att ni kom dit från min sida - så kan jag kräva lite royalties från henne.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback