Permis och bilen som konkursförvaltningen glömde

Fortfarande kvar på BB för lillgrabben och sambon. Gulsoten börjar gå ner och sambon ringde nyss för att säga att de har fått permis. Så städa lite, ordna grejer och se till att det ska vara någorlunda ok när vi alla är hemma.

Enda smolket för oss är att bilen har gått sönder. Nåt med tändstiften förklarade en kunnig och pratade vidare och jag tappade tråden vid tändstiften. Iallafall så behövdes den lämnas in på verkstan och i morse hade jag tänkt att lämna in den men då hade batteriet dött. Vet inte varför, men troligtvis har jag kommit åt helljuset och därför står bilen kvar på gatan.

Funderar på att göra samma sak som jag gjorde med min cykel Urban. Lämna den till sitt öde på gatan och låta den förfalla eller om någon förbarmar sig över den. Sist jag hörde om den var att den fortfarande står kvar vid korsningen av Änggatan och Drottninggatan. Säger ganska mycket om cykelns attraktion.

Skulle nog bli samma sak med bilen, men till verkstan ska den nog iallafall.

Kommentarer
Postat av: nea

GRATTIS till killen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback