Sovmorgon!

Min sambo gav mig en fin present i morse. Hon lät mig sova till halv tolv!! Jag gick upp yrvaket och undrade varför hon inte har väckt mig. Nä, det behövdes inte, tyckte hon.

Men nu sitter jag här och kan inte sova. Kan nog också skylla på att jag drack lite kaffe vid halv åtta. Det sitter än.

Och så ska man ta morgonpasset imorgon och då börjar faktiskt min pappaledighet, officiellt sett.

Det betyder att man inte ska jobba, för första gången sen 2001. Det där lät gammalt, men det får jag bjuda på. Vad ska vi göra då, då?

Gå upp, kanske en sväng med pulkan, träffa nån om habilitering för lilljäntan. Hon har ju en liten hörselnedsättning och vi kan ju ingenting om sånt. Så det är nog bra att vi träffar någon som kan förklara för oss hur man hanterar sånt...

Kommentarer
Postat av: Madzia



:) skönt men konstigt, dock en del av livet antar jag o att bli "vuxen"...men dit har jag en bra bit kvar att komma till ;) (kom på nu ett par sek efter att det där me vuxen stämmer ej ritkigt pga nyår gör väl att alla blir som barn&ungdom igen där tom de riktigt vuxna vaknar upp me baksmälla som heter duga dan efter)



Hedda är "lätt hörselskadad"??

Hur pass om man får fråga, dvs blir en potentiell hörapp bärare?



Lycka till me pappaledigheten och att vara "ledig"! :D

2009-01-07 @ 08:05:50
Postat av: Tobbe

Tack för att du får mig att känna mig äldre! =)



Ja, hon har en lindrig till måttlig hörselnedsättning på ena örat och mycket liten nedsättning på andra örat. Det kan bli hörapparat, men det får avgöras vid ettårskontrollen.

2009-01-07 @ 10:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback