Ingen tid för sömn

Bara för att jag skrev det föregående inlägget så blev det knas igår.

Först vaknade hon halv tre och var hungrig. Jaja, gå upp och fixa lite välling. Sen somnade hon om efter några om och men. Jaja, då kommer hon säkert sova lite längre på morgonen.

Nehej du.

Halv sex vaknade hon och ville gå upp. Jaja, gå upp och leka lite. Eller hon lekte i myspölen och jag halvsov bredvid. Ibland räckte hon en leksak till mig och jag svarade "åh, fint.." för att sen halvslumra igen. Sambon gick upp sen för att göra sig ordning frö jobbet och undrade om jag levde eller inte.

Frukost för oss alla tre och vi märkte att lilljäntan började bli trött. Jag lägger mig också så jag kan få sova lite mer. Hejdå till sambon som åkte iväg och vi somnade klockan åtta. Nu får man väl sova ett par timmar iallafall eftersom hon sov så lite innan dess.

Nehej, du.

En halvtimme senare vaknade hon och ville gå upp. Först fick hon leka runt lite i sängen medan jag bryggde en STOR kanna kaffe. Leka vidare, göra ordning lite lunch och efter lunchen började hon tröttna lite. Åt inte så bra och jag tolkade det som att hon var trött. Lade henne och nu kanske man kan göra några saker.

Neheeej, du.

Tjugo minuter senare vaknar hon och vi gjorde oss i ordning för ärenden utomhus. Efter alla ärenden och hemma på kvällen för middag var hon så trött att hon bara ville leka med maten. Kvällsvällingen gick iallafall ner på ett par röda sekunder och sen slocknade hon som en klubbad oxe.

Inte bara hon......

Kommentarer
Postat av: Madzia



ler riktigt stort jah, verkar som hon har energi ;)



ibland kanske man inte ska säga alltför högt vilken lycka alt olycka man har/förväntar sig...för dessa förändras lagom till nästa dag :)



Hoppas dagen är iaf bättre-sömns/energimässigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback