Comeback

Förra veckan knåpade jag ihop den sista delen av resan och ägnade ganska bra tid åt den. Ville förhandsgranska texten och sen fixa några detaljer och då försvann texten. Kast med en mellanstor laptop var nära gången, men lyckades sansa mig för att inte väcka damerna.

Där försvann motivationen till bloggandet för ett tag. Det är precis som träning. Man måste hålla igång för att det ska rulla på. Gör man ett uppehåll, då är det så svårt och jobbigt att sätta igång igen. Men på med pannbandet och spotta i nävarna (bildligt talat alltså) och så kör vi igen!

Kommentarer
Postat av: Madzia



haha..eller hur! Förr fick jag unna mig lyxen när vi hade vägarna förbi i Sundsvall och sen blev min lycka total när de öppnade i östersund! :D Och nu har de här i Hsd...Dne här lillalilla staden är i princip fullkomlig nu med de viktiga "attributen" som jag behöver ;)



Väntar tålmodigt på sista delen av reseberättelsen och jag har faktiskt full förståelse för det där me att vilja döda datorn bara för att en mödosamt arbetad text försvann hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback