Brådis, brådis....

Om några dagar fyller lilljäntan ett år.

Det har verkligen gått så satans fort men det hinner jag inte fundera på så mycket just nu. Bråda dagar inför kalaset på lördag - sambon är ju en sån som vill fixa det mesta själv och jag har ju sagt vid ett flertal gånger att det gör hon jättebra. Det blir både gott och mer roligt när det är hemlagat. Men det blir ju det här med att allt stressande.

Så idag irrade jag på Ica Maxi och givetvis hade jag tappat bort inköpslistan och fick handla allt ur minnet. Det gick bra. Bara jäst och pappersmuggar som jag glömde.

Imorgon blir det storstädande och det här ska vi fixa - chokladsås, kolasås, maränger, korvbröd, hämta bord och stolar och så gjorde sambon saft igår. Ja, ni ser...

När vi planerade allt för några veckor sen, så ville jag ha fiskdamm. Är ganska glad över att vi lade ner förslaget.....


Kommentarer
Postat av: En som läser din blogg...

Grattis till er jänta som fyller ett.

2009-02-22 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback