Tröjjakt och lite ching-ching!

Söndagskväll och man har tvättid. Jaja, man kan inte få allt - synnerligen inte bra lediga tvättider.

Helgen har varit bra. Fredagen ägnades åt umgänge med systern som kom på besök. Och även så under lördagen då vi gick till stan allihopa för lunch och leta efter bra tröjor utan luva till Hedda. Svårare än man tror. dessutom ska det godkännas både från mig och sambon. Det är ännu svårare.

En tröja hittade vi iallafall och vi får jaga mer nästa vecka då vi åker till Stockholm.

Sen var det snabbt hem för att kolla på Liverpool-Stoke som slutade 0-0 till stor besvikelse. Sen jag själv över till J för att spela en pokerrunda och vara lite social. Det var oerhört tajt, ingen åkte ut förräns vid blindsen 400/800. Då gick det snabbt och efter ett par lyckosamma floppar stod jag som slutsegrare och några kronor rikare.

Det behövs. Blöjor kostar.

Idag har vi tagit det lugnt. Många har kommit förbi på besök. M&J med sin dotter och vi grabbar kollade på boll medan damerna pratade med varandra och småjäntorna fick altinera mellan att kolla på fotboll med oss grabbar till att leka med mammorna. Vid middagstid kom I&T förbi och hängde lite och nu tvättar jag.

Imorgon är det ny dag och nya tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback