Man måste börja nånstans..

Sambon hade ju sin utekväll i lördags. Grundade lite hemma med sin kompis, medan jag och Hedda tittade på fotbollen. Iallafall jag, Hedda tyckte matchen var så tråkig att hon somnade till redan i första halvlek.

Till sist gick damerna ut. Hedda sov och jag kollade på någon dålig film. Fick lite lägesrapporter från sambon om hur det gick. En halvtimme på krogen - sen fick det räcka, tyckte hon. Käkade lite snabbt, och så var hon hemma. Jag hann inte ens titta färdigt på filmen när de kom hem!

Nåväl, en utekväll är en utekväll om bara för en halvtimme lång.

På söndagen tog jag ett fika med några kompisar. Fick köra stackars
BigB som har opererat foten till caféet. Pratade om ditten och datte, sen var det hemmakväll med våfflor och Superhero movie. Den var rätt kass.

Idag har man jobbat. Inte så tung måndag. Kan göra med att man lekte tittut med Hedda på morgonen. Piggar upp väldigt mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

BigB länken fungerar ej.

2008-09-09 @ 20:10:30
Postat av: Tobbe

Katastrof!



Jag fixar det....

2008-09-09 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback