Lova inte för mycket!

Jag kan ha försatt mig i knipa.

Jag jagade efter några böcker som inte fanns någonstans och var således tvungen att skicka ut ett mail för att efterlysa dem. Det kan ju finnas några som ligger och dammar i någons bokhylla. Så jag skrev snabbt ihop ett mail med någonting om att får jag några ex så kan jag hjula på skolgården. Bara för att skoja till det lite.

Jäklar vad det rasslade till i maillådan,

De flesta hade inte, men ville veta när det skulle vara dags. Någon hade, men bara ett ex och då as ju jag att det krävdes mer innan jag riskerar liv och lem i åsyn av kollegiet. Nu hetsar alla att leta efter flera ex bara för att se till att jag måste stå för det jag har skrivit.

Inget ont som har något gott med sig - nu letar iallafall alla efter böcker som jag behöver. Även om det kan stå mig mycket, mycket , mycket dyrt......

Kommentarer
Postat av: piggelin

Haha.. dina kollegor skulle nog gilla att se dig hjula på gården så de försöker nog hjälpas så de kan se dig hjula:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback