Måndag hela veckan

Kul fredag med kick-offen som började med fotbollsgolf ute på vischan. Jag kan säga det att det var ungefär som minigolg - olika hinder som ska passeras fram till att sänka fotbollen ner i ett hål. Det var lika rogivande som minigolf. Som balsam för själen, kan jag säga. All irritation och frustration var som bortblåsta.

Efter den meditativa rundan, så bjöds det på korv med bröd. Sen lite dragkamp och träningsvärk för ryggen hela helgen kom som ett brev från posten.

På kvällen var det middag och dryck för att sen cykla hem i ösregn vid tolvslaget.

Lördagen gjordes det inte många knop, kan jag säga. Umgänge med familjen som rundades av med en kebabtallrik.

Söndagen hälsade jag och lilljäntan på en kompis och senare på kvällen var det mest strukturarbete och logistikplanering för kommande vecka.

Så roligt kan man ha på en helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback