Håll dig vaken!

Vi, personalen, ska få sluta en dag tidigare inför jullovet. Varför vet jag inte, men det är bara att tacka och ta emot. Nu är det inte så att man får nånting utan att ge nånting, så idag har vi haft föreläsningar och information om dövblinda och olika åtgärder man kan vidta för att underlätta tillvaron så mycket som möjligt för dem.

Ett mycket viktigt ämne givetvis, men det är sannerligen inte lätt för ett småbarnsfarsa med sömnbrist att hålla sig vaken hela tiden. Några mentala bitchslappar och sitta så obekvämt som möjligt för att hålla sig vaken.

Hem för att ta hand om ruljangsen hemma. Sambon var ute på bio. Lilljäntan somnade snabbt (yes!) och jag har parkerat mig på soffan efter disk och småplock.

Snart somnar jag också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback