Pizzan som satte sig...

För några veckor sen ville klassen gå på bio en kväll och också käka en bit innan. Så vi bestämde oss för att göra det och igår var det av. Först träffade vi på Pizzaplaneten och käkade. Jag tog en vanlig pizza och blev proppmätt. Därefter ville eleverna till affären för att ladda upp med proviant under filmen. Jag var fortfarande proppmätt och förstod inte hur de skulle kunna äta mer.

Sen gick vi till filmstaden och hämtade biljetter till Madagaskar 2. Jag ville se James Bond men mitt förslag fick bara en (1) röst. Så Madagaskarfilmen blev det. Innan filmen funderade jag på om jag skulle köpa nåt att tugga på under filmen, men jag var fortfarande proppmätt av pizzan, så det blev inget.

Under filmen, som var ok, höll jag på att nicka till flera gånger.

Inte filmens fel, mer sömnbrist och massa jobb.

Efter filmen skildes vi åt och sambon med lilljäntan mötte upp mig efter att ha varit hos en vän hela dagen. Vi gick hem, jag gav lilljäntan kvällsvälling, funderade på om jag skulle äta nåt, men var fortfarande proppmätt av pizzan och vi somnade tillsammans...

Ny dag, nya tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback