Snart är det EM!

Kul att Larsson hänger med en runda till. Men minnet är kort - så jävla bra var väl han inte under VM för två år sen? Förhoppningsvis går det bättre nu, men ska man peta Elmander eller använda Larsson som joker? Eller vill man sejfa om Zlatan inte är 100 procent fit? Klurigt. Sen kan man alltid diskutera några val. Daniel Andersson är ju bara en lång gäspning åt, men han är användbar och förmodligen en trygghet att ha i truppen. Van att vara med i såna tillställningar och vet vad som gäller.

Bättre med en sån än en färskning faktiskt.

Provade att träna på morgonen. Vet inte hur andra har det, men tiden bara försvinner när man har barn. Så nu ger jag morgonträning ett försök. Och, tja, det var ju inte direkt maxintensitet av mig. Bara att kunna hålla fokus var krävande.

Intensiv dag som möjligt och jag fick hjärtsnörp när någon påpekade för mig att em-finalen var på samma dag som Heddas välkomstfest - men som tur var så skiljer tiderna åt sig ganska ordentligt.

Tur det - annars hade det varit svårt att välja.......

Kommentarer
Postat av: Madzia

ah..farlig kommentar det där sista :P hehe

2008-05-20 @ 16:18:13
Postat av: Tobbe

Kanske det.... =)

2008-05-20 @ 22:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback