Servicen blir bara sämre....

Häromdagen träffade jag sambon och några av hennes vänner i stan på ett trendigt café. Jag hade nyss kommit från jobbet och var lite småhungrig. De tog sina roller som lattemammor väldigt bra och satt på ett trendigt café. Gick själv fram till disken och beställde en rågmacka med kalkon och grönsaker.

Försökte hänga med i deras konversation om olika typiska saker i deras liv. Efter en tid undrade jag var min macka hade tagit vägen och gick tillbaka för att fråga.

De hade glömt.

Efter ett par minuter kom de ut med min macka med en harang av ursäkter och som ersättning för sveda och värk fick jag en pytteliten chokladbit. Det var inte så att jag tackade så mycket, utan mest muttrade bort servitören och ville hugga in på mackan.

Men - nu var det så att JAG skulle bre och komponera mackan. Jag fick alltså två brödskivor, två kalkonskivor, några gurk- och tomatbitar samt oliver. Och lite cream cheese vid sidan av. Hade inte jag varit så hungrig så att jag svalde allt på en gång, så hade jag gått till disken, lägga tillbaks tallriken och påpeka det faktum att här har jag betalat 47 kronor för att få en smörgås och då vill jag ha den färdiggjord!

Naturligtvist gjorde jag inte det. Utan muttrade bara och åt upp allt.

Kommentarer
Postat av: Madzia

haha.. inte lätt de där..elelr kul för den delen...

Du lätt grinig o på hm "krigshumör" när du e hungrig? =)

2008-05-23 @ 16:59:51
Postat av: Tobbe

En aning ja.... =)

2008-05-23 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback