Upp och ner-vända världen

Att ha ett spädbarn i hemmet ändrar onekligen hela ens tillvaro och rutiner.

Man ska acceptera att man får massa spyor på sig. Det har väl rykt några t-shirtar och ett par byxor ner i tvättkorgen på grund av spyor. Och nej, det var inte jag som spydde.

Man får räkna med att gå upp ett par gånger om natten för att antingen pyssla om henne eller stilla hennes hungerbegär.

Man får inte jubla lika högt när Liverpool gör mål. Tyckte sambon iallafall. Jag hävdade att hon verkar tycka att det var spännande när jag skriker mål!


Och den allra största förändringen är ju att man själv är i andra rummet numera. I första rummet finns Hedda. Därför är det helt ok att hon spyr på mig. Fast när hon gjorde det på min importerade USA-t-shirt för dyra pengar - då var det svårt att hålla igen en svordom.....


Kommentarer
Postat av: Mitta

hihi...det är bara o tvätta bort det!! .:) isak gjorde samma sak fast han kissade på mig istället..han kunde sikta jävligt bra!..haha..kram

2008-03-03 @ 09:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback