Jo, jag lever och bloggen också. Iallafall lite..

Inläggen haglar inte in så frekvent här. Det får bli så den närmaste tiden när man måste välja mellan att skriva ett inlägg om hur god hemlagad kyckling är mot att tvätta en nedbajsad handduk.

Men ska försöka bättra på mig.

Det har varit intensiva veckor. Fast inte på det vanliga sättet, utan mer av att man har hela tiden fokus på en person. Hon har börjat hitta sina rutiner och bland annat med att sova bra på nätterna. Fem, ibland sex timmar på raken. Det är vi förstås tacksamma för. Mycket tacksamma.

Under påskhelgen har min familj kommit på besök för att bekanta sig med min dotter. Min bror säkrade hennes framtid med att ta med massa AIK-saker och de andra hade tagit med massa fina presenter också.

Imorgon är det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback