Snabba besluttaganden

När jag vaknade i morse, så var det som vanligt. Jag vaknar och tycker som vanligt att jag behöver sova mer. Men det hinner jag inte med, så jag går upp och gör mig i ordning för en ny givande dag. 

Det underlättar väldigt mycket att man vet att man kan sova ett par timmar extra imorgon.

Dagen rullar på med olika händelser som man snabbt får ta ställning till. Man måste vara på tårna hela tiden och det tar energi. "Aj då, har lektion och det är 40 minuter kvar och jag måste gå på toaletten. Hur ska jag lösa det här?" "5 minuter tillgodo, hinner jag med kaffe?" "Var är böckerna?" "Var är eleverna?"

Såna saker...

Nu ska jag iväg och pumpa muskler.

Ja, de som finns iallafall...

Kommentarer
Postat av: Sofia

skönt att inte ha behövt tänka dessa tankar första veckan då vi var i thailand... ;) men dessvärre blir det jobb för mig imorrn - vill hellre vara kvar i thailand! men jag ska vara glad för en extra veckas semester iaf ;) ses på jobbet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback