Nytt schema

Jag fick det nya vårschemat idag och jag är nöjd. Förra terminenhade jag många morgonlektioner, vilket innebar dels att jag fick skärpa mig med att vara där i tid, så tio i åtta installerade jag mig på jobbet och väntade på att eleverna droppade in en efter en.

Nu har jag bara en morgonlektion i veckan, så det kändes skönt. Å andra sidan blir det fler lektioner senare på dagen, men då har jag ändå massa kaffe i mig och går på ren koffeinkick. Det är lite luftigare också, och med det menar jag att det är mer utspridd än förut då tre fjärdedelar av mina lektioner låg på två dagar och resterande på tre dagar. Skönt med de tre dagarna, men de två var rena helveten. Så nu blir alla dagar lite mindre helveten och det är ju....., bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback