Göra en JO och ljusterapi

Japp, jag var ju på idrottsgalan i måndags. Vi åkte bil från örebro vid halv fyra och ett par tmmar senare kom vi fram till Solna där vi skulle sova över hos min mor. En snabb och god middag hos mor, sen iväg för gala. Vi kanske inte var så uppklädda för gala om man säger så, men en ulltröja dög väl?

Väl på plats var det faktiskt  väldigt roligt och 2,5 timme flög av farten. Nästa gång vi ska göra en liknande, så lovade jag och sambon att vi ska satsa på VIP-biljett, då man får middag också. Så kan man kanske göra som J-O Waldner och hälsa på Zlatan. Bara för att gratulera givetvis.

Vi tog tuben tillbaks till Solna och min mor kan det här med service, så två räkmackor stod på bordet när vi var tillbaka. Jag erbjöd ridderligt att jag kan äta båda mackorna, men sambon avböjde min storslagna gest.

Väl i säng vid halv ett och det kändes mer eller mindre som jag bara hade lagt mig tills klockan ringde halv fem. Halv fem. Haaaaalv fem! Med stor ångest duschade jag snabbt och åt två snabba mackor. Sen pussa sambon hej och iväg med tåget. Sambon ussade sött vidare för hon behövde minsann inte åka iväg förräns sju och givetvis var det hon som skulle ha bilen.

Tänkte ta igen lite sömn på tåget, men SJ har tydligen som mål att ha ljusterapi för alla passagerare och det var ljust som en solig högsommardag i vagnen. Inte lätt att falla in i sömn, ifall ni undrade.

Som vanligt, när man gör en sån här grej mitt i arbetsveckan, så är hela veckan grundligt förstörd. Jag är seg och jag är inte på tå. Längtar bara efter helgen, så jag kan sova igen lite..

Sova.....


Kommentarer
Postat av: J

Det märktes att du var trött i tisdags morse när du cyklade förbi mig i hög fart utanför USÖ. O inte hälsa.. hmmm.

2008-01-16 @ 21:13:14
Postat av: Johansson

Göra en JO??
Drog du fram pitten på McDonalds medans du stod på ett av borden och skrek "kom och smaka!!"?

2008-01-17 @ 12:58:51
Postat av: Tobbe

Nu har jag missat nåt..

Finns det Mcdonalds inne i Globen?!?!?

2008-01-17 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback