God fortsättning!

Hade det ytterst trevligt här hemma på nyårsafton, god middag och en bra utsikt över hela Örebro från balkongen. Det small och lyste rätt bra i dryga timmen. Jag förstod inte riktigt tanken med att smälla av en raket klockan två. Ett par timmars försening. men vad vet jag? Man kanske glömde den när man höll på klockan tolv, eller så var det ett långvarigt problem med stubinen.

Idag har jag mestadels slappat. Har även hunnit med att hälsa på P för att kolla på en tråkig fotbollsmatch och ta ut hans sopor. Till sist tog jag tag i stöket här hemma. menar två halvfulla chipspåsar och en oöppnad chilinötspåse låg framme. Sånt tolererar jag inte, så jag åt upp allt.

Vet inte varför, men mår lite illa och försöker nu pina ut illamåendet innan jag lägger mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback