Falskt alarm

Idag på ett möte så ringde sambon. Det börjar ju närma sig, så jag kastade mig ut från rummet och svarade så lugnt jag kunde.

Det var inget speciellt, bara lite uppdateringar gällande jobb och tider.

När jag kom tillbaks till mötet, så satt flera förväntansfulla och undrandes. Fick urskulda mig att det var inget speciellt och en unison suck kom. Roliga arbetskamrater.

Annars har det varit lugnt. Näe, inte riktigt. Möte igen på eftermiddagen angående anställningar, sen tokcykla hem för att ta en matbit och lämna en film. Därefter cyklade jag till Försäkringskassan för att gå på en kurs om föräldraförsäkring. Det behövdes, fast jag vet inte riktigt om jag förstod så mycket mer av den efter att ha lyssnat på korvstoppningen i två timmar.

Sen var det träning. En omgång med roddmaskinen i 40 minuter ungefär.

Efter det, hemåt och käka mat innan J kom förbi för att kolla på fotboll.

Nu är det läggdags. Det behövs.....

Kommentarer
Postat av: Anne

Lycka till med bebbin.. Hälsa tjejen all gott från mig

2008-01-24 @ 01:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback