Ett målarprojekt

När vi flyttade in vår trea, så bestämde vi ganska omgående att färgen i badrummet inte var i vår smak. Måla om badrummet var ett projekt som vi tog tag idag. Vi började med att ta ut alla grejer som kunde tas ut. Sen började vi tvätta och slipa väggarna, för att till sist måla om. Tre gånger målade vi, för att på riktigt känna att den anskrämliga gula färgen skulle döljas för evigt.

Har precis avslutat den tredje rundan. Har infört ett par nya svordomar i min vokubulär och målade med furiös frenesi efter att ha sett Liverpool släppt in ett onödigt mål i slutet mot Wigan. Slutresultatet får jag se imorgon när allt har torkat fast. Gratulerar mig själv med att dricka ett stort glas Guiness.

Gott men sövande.......

Kommentarer
Postat av: Nova

Tar aldrig fotbollssäsongen slut?:P Själv följer jag bara hockeyn så här års. Slutade följa fotbollen efter att mitt kära IFK Gbg tog SMguld förra året.:) Nu är jag megaförkyld. Sweet. Verkligen. NOT!=/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback