Ett intetsägande inlägg....

Helgen har varit lugn, med undantag för en trasig byrålåda som jag råkade tappa på golvet efter att ha monterat ihop en ny från IKEA. Det är ju sånt som kan hända, men, ja, förbannad blev man.

Jag har också blivit en ny ägare till en systemkamera. Här ska det fotas, vet inte om jag vågar visa mina alster här, men tids nog kanske.

Ikväll ska jag och min sambo beskåda Idrottsgalan på plats i Globen. Fick två biljetter i julklapp av henne och jag tror att den andra gällde henne. Nu skulle iallafall jag inte hänga vid teven för att försöka få en glimt av oss. Det är ju inte så att vi är några VIP-gäster precis, så vi sitter med pöbeln ute i publiken. Men om ni kisar ordentligt när kamerorna sveper över publikhavet, så kanske kanske... 

Så vi åker till Stockholm nu i eftermiddag och sover över där. Så det får bli en fruktansvärd arla morgon imorgon bitti när jag ska hinna med tåget hem till Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback