Snart back on track!

Äntligen börjar man känna att man är på rätt väg. Kroppen känns lättare och det är inte längre jobbigt att stå upp. Jag har till och med orkat göra en köttfärslimpa idag. Det kunde jag inte göra förut, så nåt gott förde den sabla influensan med sig.

Iställer har det dykt upp ett annat problem. Flugor. Jag fattar inte. Det är februari, men jag har kastat ut minst tio flugor idag. Det kanske beror på att jag inte har duschat på fyra dagar och lukten lockade dem hit. (Men, kom igen! Vem orkar tänka på hygien när man febrar och hostar halsen av sig?)

Men efter en efterlängtad dusch idag, så var det fortfarande flugor. Fortsätter det så här, får vi väl ringa Anticimex ellet nåt.

Imorgon ska jag iallafall till jobbet. Skönt. Att man äntligen kan sysselsätta sig med viktigare saker än att ligga på soffan och knapra Alvedon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback