Bra start

Bestämde mig igår kväll att jag skulle jobba. Kände mig långsamt bättre och tar mina lektioner för att sen åka hem. Eftersom sambon fortfarande ligger nedbäddad, så tog jag bilen för att spara några minuter.

Verkligen.


Först fick man skrapa bort all smält snö som hade fastnat. Därefter fick jag vänta så att värmen tog bort immorna på framrutan, så att jag kunde överhuvudtaget se något när jag körde. När jag var körklar, så hade jag nog varit framme med cykeln.

Lite småstressad när jag kom fram. Hade läst ett mail i fredags, ganska slarvigt, och förberedde mig för information av några mattelärare. När jag rusar in i arbetsrummet, sitter min kollega väldigt avslappnad och jag undrar vad som står på. Informationen gällde bara mattelärare. Ja, jag tyckte väl att det skulle vara lite onödigt med sån info till alla lärare.

Tog en kopp kaffe och rättade lite arbeten för att varva ner mig .


Kommentarer
Postat av: J

Kanske dags att leta efter ett garage eller en plats med motorvärmare?

2008-02-04 @ 09:42:09
Postat av: Anonym

Det är aldrig onödigt med matematikinfo till alla lärare.. :)

2008-02-05 @ 08:19:35
Postat av: Tobbe

Kanske inte... =) Men sicken tur att man får välja iaf!

2008-02-05 @ 15:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback