Nu börjar det lugna ner sig

Julen har varit ganska hektiskt med en hel del hattande mellan olika släktingar. Men det har varit riktigt trevligt med god mat och sjuhelsikes massa julklappar till lilljäntan.

Det är tur att hon bara är tio månader och förhoppningsvis inte kommer ihåg hur mycket julklappar hon har fått, annars har vi (släktingarna egentligen, av oss fick hon bara två) satt nivån på antal julklappar varje år och då blir det ytterst dyra julhelger framöver.

Men alla julklappar var utmärkta och nu har lilljäntan en hel del att leka med.

Vi bestämde oss för att stanna i Stockholm ett par dagar extra. Kanske gå på mellandagsrean och det gjorde vi idag.

Jag kan bara konstatera. Jag+rea är inte lika med 2. Fy fan vad det var folk och jag klarar inte av att trängas med människor för att armbåga mig fram till den sista utsorterade t-shirten från maj '08 som ändå bara finns i storlek XL. Jag botaniserar helst i en tom affär, kanske inte jättetom - det skulle nog inte vara så bra, affärsmässigt sett, men iallafall när jag är där.

Imorgon ska jag hjälpa morsan att slänga några saker till tippen, sen är det fotboll och inte mycket mer än så. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback