Gråtfärdig

Har åkt på nåt ögonfluss. Ögat är lite irriterad och det rinner hela tiden. Man går omkring och torkar sig i ögat hela tiden och det kan ju lätt missförstås. Några elever frågade om jag var förlovad och jag berättade lite vad som hade hänt. Precis då var jag tvungen att torka mig i ögat och givetvis var eleverna på direkt - nämen, gråter du?!?

Jag är visserligen rörd över att en kvinna älskar mig så pass mycket att hon vill dela mitt liv med mig. Men nu får man dras med ryktet om att man är lite lättrörd. Fast det har jag blivit i och för sig. Det är inget jag erkänner offentligt, men läser eller tittar jag på reportage om barn som far illa - då slår det aldrig fel. Man börjar småhulka och se sig omkring så att ingen ser en.

Det har blivit mycket bättre nu, med ögat, ifall ni undrar. Ögonsalva svider, men det funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback