Förlovade...

Några har varit inne på det och ja,

Jag och sambon har förlovat oss. Inget speciellt sådär, eller jo det är speciellt, men vi drar inte så stora växlar av det. Vi körde, som vanligt, det romantiska stuket - vi öppnade varsin ask, tittade på ringarna och till sist sa någon av oss; jamen det är väl bara att sätta på sig ringarna då? Och så gjorde vi det, sen somnade vi. Bara rosenbladen som fattades...

Det är ju bara en ring!

Fast för mig, som aldrig överhuvudtaget har haft nåt som halsband, armband eller ring på mig ,var det jättekonstigt. Jag kände mig som värsta pimpen med massa blingbling på, fast det handlade bara om en ynka ring.

Men, men. Man vänjer väl sig...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till förlovningen!

2008-08-19 @ 19:21:36
Postat av: Anna Y

he he he.. grattis till förlovning!;)

Postat av: Tobbe

Tackar, tackar!

2008-08-20 @ 15:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback