Problemet med black and white

Det har varit en bra helg - vi, familjen, tog en bild som ska sättas ut på lokaltidningen. När och var har jag ingen aning om, men det lär påpekas för mig.  

Några grabbar samlades hos mig på lördagskvällen för att spela ett parti poker. Har haft oflyt den senaste perioden, så det var skönt för självförtroendet att sluta som etta efter sex timmars spelande.

Allsvensk premiär för AIK som fick oavgjort mot Kalmar. Det var en typisk match med mycket nerver och felpass, men en pinne är helt ok mot en av guldfavoriterna. Det är roligt att man klankar ner på AIK för att de inte kan göra mål efter en enda match mot en av seriens försvarstarkaste lag. Det kommer att släppa. Jag är mer orolig för försvaret. En ok förstalinje, men sen är det inte så mycket mer.

Några goda räkmackor på söndagskvällen och sen var en skön helg över.

Idag har jag mest ägnat mig åt att finta bort alla första aprilskämt av eleverna. Efter jobbet ska vi, familjen, ut p stan för att leta efter kläder till en fest på lördagen. Den ska ha tema "Black and white". Har en vit skjorta, så det är bara svarta byxor för min del. Problemet är att de enda svarta byxor jag har är mina kostymbyxor och jag känner mig inte bekväm med såna byxor utan kavaj till. Och kostym känns lite för uppklätt. Ska man köpa ett par svarta för ett enda tillfälle?

Jaja, det löser sig. På nåt sätt.

Kommentarer
Postat av: oscarh

svarta nudiesjeans kanske är en lösning?

2008-04-01 @ 16:50:20
Postat av: Syster

Japp, håller med eller nåt annat märke. Du har alldeles för många blåjeans, dags att bli lite modig;)

2008-04-01 @ 21:06:32
Postat av: oscarh

frågan är väl vilket jeansutbud som finns i örebro?

2008-04-01 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback