Joråsåatte...

Det är svårt att skriva blogg.

Det är precis som träning. Man måste hålla igång. Då är det lätt att skriva ett par inlägg om dagen, men så fort tiden inte räcker till eller att man inte har inspiration att skriva, ja då tappar man lätt.

Men, jag har köpt svarta byxor. Även om min sambo hävdar att de är mer gråa än svarta. Jag hänvisar då till färgbeskrivningen och där står det att de är black/dark grey. Eftersom svart står först, så är de svarta!

Har farit till Stockholm en gång och ska snart göra det igen.

Hedda växer så det knakar och nu börjar hon le också. Men hon tycker inte om att jag gosar med henne. Beror nog på skäggstubben.

AIK fotboll. Nja, sisådär va..... Om folk bara kunde sluta kasta in saker. Man biter sig själv i röven när man tycker att det nya regelverket för supportrar är skräp när man beter sig som man gör....

Nu är det dags att jobba igen... Får se om jag kommer igång med det här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback