Ibland är det bra med ett varmt rum

Miljödag på skolan och det innebar att vi skulle vara ute hela dagen. Jag hade tagit vårvärmens annalkande för bokstavligt och hade inte helt anpassade kläder för de iskalla vindarna som drog genom min kropp då och då under dagen.

Tillbaks till arbetsrummet och för en gångs skull så är jag tacksam över den värme som brukar råda här. Tillsammans med några koppar kaffe så tinar min frusna kropp upp och jag kan fungera som en vanlig människa utan sylvassa bröstvårtor igen.

Kommentarer
Postat av: pepo

host host hoppas verkligen att du hade extra tröja på dig!! ;)

2008-04-18 @ 13:43:00
Postat av: Junitjej

Läs här: http://junitjej.blogg.se/1208674409_vnstervriden_skola.html
Vad tycker du?

Postat av: Madzia

:D BVS... *får gammal gymnasieminne tbaks*

2008-04-22 @ 14:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback