1-1

Det var jobbigt igår. Liverpool hade matchen i sin hand. 1-0 och ett bra utgångsläge för returen. Då ska en norrman få hjärnsläpp framför eget mål och nicka in kvitteringen för Chelsea i slutsekunderna. Han som har smågnällt halva säsongen på att inte ha fått mer speltid - ja vafan tror du?!?

Bara att sparka på en kräkshandduk som låg på golvet och svära lite tyst för sig själv, sen diska ur sig lite frustration.

Idag ska jag och klassen iväg till Ånnaboda och vandra. Vi ska göra en skolresa i slutet av terminen och fjällvandra i Norge. Vi är lite misstänksamma att många inte riktigt förstår vad det innebär att vandra till fjälls, så vi kör en liten diagnos nu med dem. En nätt vandring som är ungefär hälften så svår. Ska bli spännande att se ifall man själv klarar av det. Man har ju dekat ner sig en aning dem senaste månaderna.

Jag får skapa olika bilder i huvudet för att orka gå hela vägen. Någon som gör mig motiverad eller sätter igång adrenalinet hos mig. Hmm, jag ska ju åka till Norge. Finns det någon som kommer från Norge som irriterar mig just nu?

Hmmm....

Kommentarer
Postat av: Johansson

Någom??

Det mesta från Norge är väl irriterande.

2008-04-23 @ 10:44:15
Postat av: oscarH

Är inte det att binda riise till sin egen rygg?

2008-04-23 @ 11:09:12
Postat av: Madzia

=)

det där var väl en retorisk fråga då du eg har svaret på vem från Norge irriterar dig?! ;P bara att läsa vad du skrev om liverpool matchen :D
spela upp den bilden i huvet flera ggr så ska´ru se hehe

2008-04-24 @ 11:02:44
Postat av: Tobbe

Det funkade ganska bra, faktiskt! =)

2008-04-24 @ 16:08:29
Postat av: Gudrun

Höll på att få hjärtsnörp. Halva min släkt är ju från Norge. Sportsidioter däremot... det bryr jag mig inte om.

2008-04-24 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback