Sammelsurium

En dag av glädje har det varit. Råkade av misstag kopiera in en artikel om AIK-vinsten i ett arbetsblad för en grupp där jag råkade veta att en har starka sympatier för Bajen.

Ett rent misstag.

Annars är jag ganska slö. Det går bra att gå upp och jobba. Hittills har jag, till allas förvåning, kommit till jobbet en kvart-halvtimme innan arbetstiden klockas igång. Vet inte vad som har hänt. Kanske är det ännu ett steg mot vuxenlivet? Men på eftermiddagarna är jag rätt så seg. Långa dagar med många händelser och situationer. Ska bli jäkligt skönt att åka hem, lägga benen på soffbordet och ta en avkopplande kopp kaffe.

Kanske våga sig på att sova en halvtimme?

Förmodligen inte, då kommer jag bara vara tokvaken fram till ett i natt. Ett glädjeämne är iallafall att House är tillbaka. Älskar hans torra sarkasm. Nu börjar det komma igång med bra tv-serier. House ikväll, Heroes imorgon och så Studio 60 som började för två veckor sen. Säkert nåt mer.

Äh, nu slutar jag svamla och åker hem istället.......

Kommentarer
Postat av: BigB.

Ja sånt bara "råkar" hända *skrattar* Helt rätt tycker jag, för det är ju en riktig och viktig samhällshändelse =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback