Man är en idiot

För att man betalar drygt 900 spänn för att gå till tandläkaren. Undersökning och lite borrande för att ta bort tandsten. Och hon var inte varsam med borrandet heller. Det var nästan så att jag ville slita ur borren och vråla att det räcker nu. Fast då hade man väl borrat upp halva kinden, så jag knöt nävarna och försökte tänka på trevligare saker än tandläkarborr. Som äta likmaskar eller att någon nyper min bröstvårta riktigt hårt.

Nämnde jag förresten att tandläkartiden var halv åtta på morgonen? Onekligen en bra start på dagen.

Allt detta härliga avslutades med bannor och förmaningar om tandtråd och mjukare tandborste. Till sist frågade man om jag ville komma tillbaka om ett eller två år.

Det krävdes inte så lång betänketid för det.........


Kommentarer
Postat av: J

Du skulle ha klagat o bett om reducering av priset :)

2007-09-10 @ 16:47:51
Postat av: Mackan

Hej
Jag fick höra ett rykte om att du och Cissi ska bli MAMMA & PAPPA, stort!!! Självklart ett stort GRATTIS till er. Du kan inte föreställa dig hur fantastiskt och magiskt allt är, måste uppleves och snart är det er tur. Du tyckte att ultraljudet var coolt, ha, förlossningen är minst 1 biljon coolare.
Lycka till. Fika??
Mackan

Postat av: Tobbe

Mackan; Tack så mycket för gratulationerna. Ett fika ska det bli. Behöver alla tips och råd från en som redan står i träsket! Ha det!

2007-09-11 @ 09:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback