Kartonger, kartonger, kartonger...

Den här helgen har vi gett oss på att börja packa ordentligt. BigB var vänlig att ge oss en hel del flyttkartoger och vi kategoriserar och sorterar och packar. Några hyllor gapar tomma och vi känner att det är på allvar nu.

Men lite annat har vi hunnit med också. Vi har besökt P och gratulerat honom på hans födelsedag. Vi har hämtat mat på Shanghai och ätit hemma i vårt flyttkartongsbelamrade hem. Och idag ska vi flytta över dem första kartongerna till vårt nya hem, så vi får plats med ännu fler kartonger här. Det första jag ser på morgonen när jag kliver upp från sängen är kartonger. Det första jag ser ser när jag går ut från toaletten är kartonger.

Kartonger, kartonger, kartonger.

Jag tror att jag snart kommer att drömma om kartonger.

Kommentarer
Postat av: Branting

Ja och när du kollar ut mot soprummet så ser du att någon har vräkt ut ett helt hem utanför där :S heheheh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback