Jomen, det var väl ok....

Nåväl, 0-0 är helt ok. Fast ett mål borde man nog ha tryckt in. Men de andra resultaten gick Sveriges väg och det ser oförskämt bra ut.

Zlatan!!

Hade tippat några mtacher och allt gick åt helvete. Ett par matcher prickades in, men det hjälper ju inte om man spikade Spanien som en säker tvåa. Fast för Sveriges skull är jag glad för det, trots plånkans protester.

En lugn dag att se fram emot. Lite gott käk, promenad ute och förhoppningsvis inget regn ska ösa ner. Vi tänkte också satsa på bion för andra gången. Kanske ska dit lite tidigare än förra gången. 10 minuter kvar tills filmen skulle börja och det var domedagsköer till biljettkassan.

Nu, söndagslunch - bacon, råstekt potatis och stekta ägg. Där fick du, Anna Skipper!

Kommentarer
Postat av: Johansson

mmmmm, bacon....

2007-09-09 @ 15:26:35
Postat av: Anonym

...sa Mr Johansson med Homer-röst :P

2007-09-09 @ 20:02:44
Postat av: Johansson

Zlatan var ju riktigt bra, men jag vad inte förstår är hur man som anfallare kan få 5:a i bägge kvällstidningarna, när man inte gör ett enda mål eller assist.
HYSTERI?

2007-09-10 @ 10:11:37
Postat av: Tobbe

Johansson; Så om en målvakt släpper in ett mål, då kan man inte få en femma? Zlatan glödde i första halvlek. Han var värd sin femma.
Dessutom, Zlatan är väl den som mest får underbetyg så fort han inte spelar som alla förväntar sig att han ska spela.....

2007-09-10 @ 14:33:19
Postat av: Johansson

Jag köper inte liknelsen med en målvakt. Zlatans primära uppgift är att göra mål eller spela fram till mål. Han gjorde inte detta.
Jag kan köpa en fyra i betyg, men aldrig en femma.

2007-09-10 @ 19:07:30
Postat av: Tobbe

Så ifall han gör fyra-fem helt underbara framspelningar och den tilltänkta målskytten råsumpar vajre chans, så är det Zlatans fel och kan inte få en femma?

2007-09-11 @ 09:40:01
Postat av: Johansson

Nu drar du det till absurdum. Danskarna stoppade honom från att göra mål. För det kan han aldrig få en femma.

2007-09-11 @ 12:07:04
Postat av: Tobbe

Nu är det inte JAG som har betygsatt Zlatan, men jag kan ta femman av både kvällstidningarna. Du har helt enkelt dina kriterier på vad som ska ge en femma, och då kan jag tycka att det är lite synd att man begränsas av det.....

2007-09-11 @ 14:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback