Här lyser (jaja) flitens lampa....

En dag med få elever på skolan. Ändå en späckad dag med massa tråkiga moment. Två timmar för att fylla i en enkät för varje elev man har och svara på frågor av arten; Hur stor utsträckning tycker du att skolan lägger vikt på trivseln för elever och personal? Vilken kommunikation använder eleven på raster? Lektioner?
 
Och om måluppfyllelse, resurser, undervisning und so weiter.

Sen ett möte om arbetet med mobbinggruppen.

Det som återstår nu är planeringen av själva undervisningen. Ska ha en genomgångskoll på två grupper om en moment vi har arbetat med dem sista veckorna. Det går inte så bra just nu. Sitter bara och längtar efter att komma hem, äta något gott och sova. Åh, sova!

Men, nej, nu ska jag försöka komma fram till en bra fråga om kemisk vittring.

Kanske Vad är kemisk vittring? skulle funka?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul jobb, själv försöker jag fundera ut hur vi ska lägga upp vinlotteriet här på jobbet OM mitt förslag går igenom... :p

Postat av: Jacob

Den frågan funkar utmärkt för jag sitter just nu och funderar på vad sjutton kemisk vittring är för något ;-)

2007-09-27 @ 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback