Snälla svara nu.....

Jag har hela dagen försökt få tag på en person på ett offentligt ämbete för att göra upp om tider för studiebesök. varenda gång jag ringer, så svarar en enerverande mekanisk röst att denne person är för tillfället borta och beräknas återkomma vid en viss tidpunkt. Jag försöker igen och då är det ännu en ny tid lite längre fram.

Vill bli av med det innan helgen, så nu sitter jag och stirrar mest på telefonen och inväntar den nya tiden. emellanåt slår jag ihjäl tiden med att kasta ihopkramade pappersbollar mot papperskorgen en meter bort. Går ganska lätt.

Har fått lite kommentarer om att publicera bilder på några klädesplagg jag införskaffat mig den senaste tiden. Vet också att jag har lovat det, men måste bara komma över den där småäckelkänslan av att publicera en liknande "dagens outfit" - bild. Det är bara modebloggar som gör sånt, inte jag. Men jag ska göra det. På mitt sätt. Förhoppningsvis den här helgen.


Kommentarer
Postat av: J

Du har inte funderat på att maila eller faxa?

2007-10-12 @ 14:01:00
Postat av: Kicki

Är inte de där mekaniska rösterna underbara. Själv har vi "riktiga" röster men tiden är alltid framflyttad även här till de gått för dagen och nås måndag efter helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback