Så mycket att göra...

Inte bara det att man är trött som en klubbad oxe när man kommer hem, utan att man överväldigas av allt som ska göras hemma. Folk brukar säga att det är så roligt att packa upp och ordna i det nya hemmet.

Inte jag.

Allra helst så skulle jag vilja knäppa med fingrarna och allt fixas på en gång. Men nehej då, här ska det sorteras och ordnas. Bara det att jag inte klarar av att se mina Offsides ligga i okronologisk ordning. Sånt stör min nattsömn. Det ska fixas. sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra därnäst, men jag skulle gissa på att packa upp en låda och muttra lite över det.

Nu har jag gnällt lite, så jag måste nu ta upp en positiv sak. Nu är det så skönt att ha ett sovrum istället för en alkov. Nu kan man kliva av vid sidan av sängen istället för att hasa sig fram till nedre sängkanten. Det är ju bra!

Edit: Bestämde precis att vi ska hämta köksbordet i källaren och montera ihop det. Det är bra! Då kan man äta vid köksbordet som vanligt folk istället för tv-bordet som bara sluskar gör....

Kommentarer
Postat av: Branting

Tack för det Telia AB!

Postat av: Johansson

Ni hade ju ingen källare!!

2007-10-09 @ 22:31:23
Postat av: Tobbe

I den gamla lägenheten......

2007-10-09 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback