Payback in the answering machine way

Återigen försöker jag förgäves få kontakt med en person telefonledes. Och alltid är det de förbannade automatrösterna som bara det driver en till vansinne. "Du har ringt till..... XXXXXX XXXXXXX!.... som åter finns tillgänglig.... PÅ ONSDAG!.. För att höra medd...."

Ungefär där så vrider jag på telefonluren mot min mun och skriker lite okvädningsord rakt ut för att sen frustrerat slänga på luren. Men bara när jag är ensam i arbetsrummet. Annars blir det så mycket att förklara.

Jag tror att jag ska iväg och våldgästa deras kontor. Då ska jag prata precis som deras automatsvar.

"hej, jag skulle vilja prata med.... XXXXXX XXXXXXX!! .... för att diskutera om.... LÄGENHETEN! Kan vi ta det.... NU!!!!!"

Kommentarer
Postat av: m

Men T. då! Lugn och fin...

2007-10-16 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback