Orka måndag!

Det måste ju finnas någon slags hälsokur som heter "Klara av en måndag"?

Fy fan vad seg man är, sov oroligt och har kommit i nån slags mardrömsstim om fula tänder. Och det är alltså mina tänder som kan liknas vid tandhygien på neandertalarnivå. Sånt är inte roligt. Nu ska tjejen vara borta ytterligare en natt och jag får fortsätta tampas med stöket hemma.

Flyttkartongerna är, iallafall de flesta, uppburna till vinden och nu är det dags att ta tag i det som ska finnas i lägenheten. Att hinna nåt system som gör att både jag och sambon vet exakt var allting är. Nu är det hela tiden; du, var är osthyveln? Vet du var det finns tejp? Har du sett nya Offside?

Det där sista har jag nog sagt 25 gånger och gissa min glädje när sambon slängde fram det nya numret.

Nä, nu ska jag hem och sortera kläder.....

Kommentarer
Postat av: Branting

Säkert hon som snodde nya numret av Offside så att hon skulle få tumma det först ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback