Men hörrni, varför??

Äh, jag har inte kommit iväg än, men kom på en sak.

Igår så hade min sambo en tjejkväll hemma hos oss. De kom rätt så tidigt, så jag fick hälsa dem välkomna med ugnsbakad klyftpotatis och morötter i munnen. Medan de sällskapade, så diskade jag upp och gjorde ordning kaffe.

Så långt, allting väl.
 
Det kom också två tjejer som skulle ha en sminkkväll, eller rättare sagt hudrengöringsprodukter. De skulle alltså demonstera olika produkter och sambon med vänner testa dem och sedan eventuellt köpa dem varor de ville ha själva. Jag kände mig inte riktigt träffad som målgrupp för den här demonstrationen, så jag avvek efter min tur i köket och slank in i sovrummet med det senaste numret av King och några andra papper som jag behövde gå genom med.

Min sambo kanske tyckte att jag blev utanför, så hon frågade mig ifall jag ville vara med och lyssna på dem. Jag var väl sådär måttligt förtjust över förslaget, men kunde tänka mig vara med om jag fick ställa några frågor. Jag ville veta och diskutera med dem; varför måste vi ha hudrengöringsprodukter? Är det inte bättre att vara naturlig? För vem använder ni dem här varorna egentligen för?

Då tyckte sambon att det var bäst att jag stannade kvar i sovrummet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback