Mardrömmen om sidan 377

Hädanefter ska jag aldrig tippa mer än 50 kronor till matcher som spelas nästkommande dag. Hade satsat på en dubbel med Ajax och Milan som vinnare och lagt en orimlig summa pengar på det. Trodde det var säkra pengar.

Jag tippade i lördags och matchen spelades på söndagen. Jag sov riktigt oroligt den natten. Drömde om målservice på sidan 377 hela tiden och vaknade kallsvettig flera gånger med olika resultat flimrandes i huvudet. Givetvis gick det åt helvete. Ajax gjorde sitt jobb, men Milan, som jag trodde skulle ta chansen att hoppa på toppstriden, fick bara oavgjort mot Catania.

Nu är det slut med att tippa en dag innan och framför allt så är det slut med att tippa på Milan!

Kommentarer
Postat av: BigB.

Själv vann jag en bra slant tack vare Trezeguets sena mål för Juve =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback