Liten långledighet

Det har varit ett par intensiva dagar med föreläsningar, seminarier, diskussioner, kafferaster och en sen kväll. Det har varit kul. Var lite tveksam innan, hade inga större förväntningar och så kändes det mer som att jag hellre hade valt lediga dagar än att vara på konferens.

Men, kan säga att det var värt det här. Otroligt intressanta föreläsningar och jag fick skratta mycket. Härliga diskussioner som har lyft mina tankar och till sist så fick jag ett multiverktyg också. Alltid bra att ha!
Igår kväll hade vi middag och fest. Mycket trevligt och jag var rejält trött när jag stupade i sängs vid halv ett-tiden. I morse snoozade jag lite väl länge och var tvungen att rycka upp mig från sängen för att ha den minsta lilla chans till att hinna i tid till konferensen och jäklars vad det gjorde ont i magen. Scannade snabbt av olika symptom och smärtstatus för att försöka hitta orsaken till de ilande smärtorna och kom fram att det härrörde sig från träningen i måndags. Jag har aldrig haft sån rejäl träningsvärk i magen som jag hade nu. Roligt!

Nu får jag ledigt fyra dagar i rad. Och då ska jag passa på att bara vara Tobbe. Träna lite, umgås med sambon lite, träffa grabbarna lite, äta lite gott och försöka få med lite av varje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback